#1 2010-10-23 09:20:42

Yusei

Administrator

Zarejestrowany: 2010-10-22
Posty: 17
Punktów :   

Karta Super Mocy

Siła Smoka-daje bakuganowi dragonoid 150 punktów(elitarna)
Ostrze-Tylko dla Tigrerry pozwala jej to na połączenie z innym Bakuganem
Podwójna Maczeta- tylko dla mantrisa dodaje mu 100 punktów siły
Potrójny Tnący Wir-trzeba mieć na polu trzy bakugany ventus ta supermoc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprucz gracza który to robi (elitarna)
Blokada-blokuje karty supermocy przeciwnika na 1 turę
Burza piór-tylko dla harpus zwiększa moc o 150 punktów
Potrójny Ogień-to samo co potrójny tnący wir tylko bakugany są ognia (elitarna)
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną karte
Szlachetny zielony wiatr-daje Skyress 150 ptk(elitarna)
Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi.
Iluzja wody-Pozwala bakuganom Aqousa przemieszczać się pod kartami
Odwrót-zmusza bakugana do powrotu
Karta przewagi-Powoduje gdy jeden bakugan walczy z innym bakuganem z innej określonej domeny jego moc wzrasta o 100.Ventus nad Pyrusem,Aquos nad Ventusem,Darkus nad Aquosem,Chaos nad Darkusem,Suptera nad Chaosem,Pyrus nad Supterą (działa prze całą bitwe)
Tsunami-można użyć gdy się ma na polu bitwy Rycerza Aquosa niszczy wszystkie bakugany z wyjątkiem jego samego(elitarna)
Twarz Wściekłości-tylko dla Fortrisa.Jego moc wzrasta o 150
Prawy Gigant-tylko dla Cykloida.Jego moc wzrasta o 150
Płomień oślepienia-tylko dla McCocky.Likwiduje działanie karty otwarcia nie pozwala na użycie karty mocy
Antysupermoc-odwraca niektóre supermoce przeciw przeciwnikowi
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.(czyli 10 na jedną ture)
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi.Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą (elitarna)
Lewy gigant-tylko dla Cykloida.Niszczy karte otwarcia.
Twarz Żalu-tylko dla Fortrissa.Zmiejsza moc przeciwników o 100
Szybki atak-Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(elitarna)
Promień cienia-Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(elitarna)
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(elitarna)
Tornado Ognia - Niszczy wszystko na polu prócz latających bakuganów (czyli bakuganów Ventusa) (elitarna) (można użyć raz na 3 tury)

Tylko  od rangi elitarny gracz
Potęga Rdzenia- Ultima Dragonoid. Zwiękąsza jego moc o 500 pkt i o 30 na ture.
Zmienność- Diablo/Angelo. Zwiększa ich/jego siłe o 450pkt oraz działa jak iluzja wody.
Potęge ciania- Alpha Hydranoid.  Zwiękąsza jego moc o 500pkt oraz moze atakować z dystansu.
Tornado piasku- Hammer Gorem.  Zwiękąsza jego moc o 450pkt oraz odbiera słaszym bakuganom 60pkt co ture.
Stalowe Pazury- Blade Tigrera.  Zwiękąsza jej moc o 450pkt oraz daje możliwośc przeskakiwania z karty na karte.
Nerwica Wiatru- Storm Skyress.  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz daje możliwość odesłania 1 bakugana o tej samej sile co Skyress.
Szalone Pióra- Ultima Harpus(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz może atakować z dystansu.
Twarze Mocy- Fight Fortriss(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz daje mozliwość przenoszenia przeciwnika na własną karte.
Kij- Arms Cykloid(ewolucja ). Zwiękąsza jego moc o 450 oraz i odbiera przeciwnikowi 50pkt co ture.
Złota Harfa- Delta Aquos Syrenoid(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz działa jak iluzja wody.
Moc światła- Light McCocky(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz można użyć jeszcze raz zużytą karte otwarcia.

UWAGA!Karty z wyrazem "elitarna" mogą być tylko tego użytkownika co ma rangę "Elitarny Gracz"


1500$
Przedmioty:
Baku-Comp
Bakugany:
Wyvern[650]
Saurus[210]
Żółwoid[320]
Rattlenoid[300]
Griffin[330]
Rycerz[350]
Karty:
Rdzeń Ataku-Jeśli przeciwnik zaatakuje Vernę,ona odbija ten atak z 2x mocą
Oślepiające światło:zwiększa moc bakugana haosu o 80 punktów
Czyste swiatlo (tylko dla domeny chaosu) przywraca pokonanego bakugana nie wane po jakiej jest stronie.(można użyć tylko 1 raz)
Odwrót-zmusza bakugana do powrotu
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi
Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 50 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde
Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów
Poczwórna bitwa-walczą cztery bakugany na karcie
Osuszyć Kolor - dodaje 100 punktów bakuganowi Haosu, a na wrogiego bakugana nie działa super moc związana z domeną

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dreamteam2.pun.pl www.manganaruto.pun.pl www.modnesimy.pun.pl www.pes10league.pun.pl www.vynnth.pun.pl